نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

عوارض و خطرات ایمپلنت دندانی

از انجایی که هر پروسه ای خطرات مرتبط با خود را دارد ایمپلنت گذاری هم خطرات خودرش را دارد و مشخص نیست اتفاقی برای شما یا شخص دیگری بیافتداز دندان پزشک خود بپرسید خطراتی که ممکن است شما با ان روبه رو شوید را برایتان توضیح دهد

عوارض جانبی ایمپلنت دندان

عوارض جانبی ناخواسته اما موقتی ممکن است بعد از عمل دریافت کنید ممکن است برخی تورم و ناراحتی در اطراف ایمپلنت دندان داشته باشید اگر این چنین است میتوانید از مسکن های با دوز بالاتر مثل پاراستامول یا ایپوبروفن استفاده کنید. همیشه جزوه اطلاعات بیمار را که همراه با دارو های شما می اید را مطالعه کنید و اگر سوالی دارید از داروساز خود بپرسید

عوارض ایمپلنت دندانی مشکلاتی هستند که در طی یا بعد از عمل رخ میدهند محتمل ترین عارضه هر عمل جراحی خونریزی زیاد و واکنش غیر منتظره به بیهوشی است.عصبی که به صورت شما عصبدهی میکند شاخه هایی برای استخوان فک پایین میفرستد . این عصب همچنین دندان ها لثه ها و لب پایین شما را عصبدهی میکنند. اگر اعصاب با ایمپلنت دندان اسیب ببینند ممکن است احساس سوزن سوزن شدن  یا بیحسی موقت و یا گاهی بیحسی دائمی داشته باشید همچنین ممکن است دردناک باشد اشع xو سی تی اسکن میتواند  به کلینیک ایمپلنت شما کمک کند که موقعیت اعصاب در استخوان فک شما را ببیند و خطرات را به حداقل برساند.

گاهی استخوان فک با ایمپلنت دندانی ترکیب نمیشود و ممکن است ایمپلنت دندان شل شود این حالت معمولا دردناک نیست اما ممکن است ایمپلنت نتواند دندان های مصنوعی را حمایت کند در این صورت به کاشت ایمپلنت دندانی دیگری نیاز خواهید داشت.دندانپزشک شما از شما میخواهد مرتبا چک کنید تا مطمئن شود ایمپلنت دندان شما هنوز سالم است. از دیگر عوارض ایمپلنت می توان به آسیب دیدن عصب اشاره کرد. اگرچه این عارضه به ندرت پیش می آید، گاهی کلینیک ایمپلنت هنگام سوراخ کردن فک ناخواسته به عصب ها آسیب می زند و بیمار ممکن است دچار بی حسی شود. در اکثر این موارد بی حسی بعد از چند ماه رفع می شود و فقط در موارد خیلی کمی این بی حسی دائمی می شود. این بی حسی که بخاطر آسیب اعصاب در فک پایین است، در هنگام کاشت دندان در فک پایین ممکن است رخ دهد.

هزینه

این که هزینه کاشت دندان چقدر است، سوالی است که تنها میتوان با ساخت ایمپلنت ان را مشخص کرد در نتیجه در ابتدای کار پاسخ پیچیده است. برای پاسخ به این سوال شما باید نیاز واقعیتان را ارزیابی کنید و در این صورت قادر به براورد هزینه ایمپلنت واقعی خواهید بود

قیمت ایمپلنت دندان بستگی به عوامل بسیاری از جمله فردی:
کیفیت، مقدار و محل استخوان: در صورتی که عرض استخوان و ارتفاع ان در محلی که ایمپلنت دندانی گذاشته موشود کافی باشد به هزینه اضافی نیاز ندارید اما در صورتی که استخوات تحلیل رفته باشد و یا شکل و اندازه استخوان کافی نباشد پیوند استخوان میتواند هزینه ایمپلنت دندان بیشتر خواهد بود.

تعداد دندان هایی که جایگزین میشوند و نوع دندان مصنوعی : تاج  پیچ ثابت و و پل ثابت و متحرک توسط ایمپلنت دندانی باقی میمانند پل متحرک کم هزینه تر از نوع ثابت آن است.

نوع ایمپلنت دندان که مناسب خواهد بود: ایمپلنت های استاندارد بین 3 تا 6 میلی متر قطر و 6 تا 14 میلی متر طول دارند نوع  “کوتاه”  ایمپلنت حدود 2 میلی متر قطر دارند و گاهی اوقات می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از دندان بسیار کوچک فردی، یا در ترکیب در یک گروه برای حمایت از پروتز متحرک می تواند مورداستفاده قرار بگیرد.

هر روش درمانی کاشت دندان با یک جلسه مشاوره رایگان در کلینیک دندانپزشکی شروع می‌شود. در این جلسه مشاوره، متخصصان ما یک برنامه درمانی سفارشی با توجه به شرایطتان برای شما طراحی می‌کنند و به این ترتیب شما می‌توانید از هزینه و قیمت ایمپلنت دندان به طور دقیق دقیق آگاه شوید.





:: برچسب‌ها: ایمپلنت,ایمپلنت تهران,ایمپلنت دندان,کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: